Ks-Cst-Hpbg

Åter i Stockholm igen, efter ännu en överliggning i Karlstad! Lite småseg nu, vill bara hem men har ca 2h kvar av min lååånga rast!

Ringde Marcus förut, men han kunde inte ses och Camilla va i plugget...Aldrig nån som är här samtidigt som mig från jobbet heller, så tråkigt och segt!!!

Nästa vecka, när lönen är i hamn kan man ju alltid ta med lite civilkläder och springa på stan, för nästa vecka har ju alla butiker fått in det mesta "höst-nytt", hoppas jag iaf!

Ikväll blir det att försöka att ta tag i rummet, men kan nog blir lite kämpigt, är så trött! Sen ska det bli film! "Om Sara" tänkte jag se, en svensk film, aldrig hört talas om, men Alexander Skarsgård är ju med så, lite bra måste den ju va då, haha!!

Imorn ska jag fira Martin<3 han fyller 21! Vi ska till hans mamma i bursen i Motala, ska bli mysigt...Hoppas på hennes marängtårta med grädde och frukt!

söndag blir det nog att fixa lite mer på rummet...uch va jag är dålig på att hålla koll på kläderna, fyfy!

have a nice day! Nu blir det mat!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0