Storstäd - Check!

Då så, då var det gjort! Mathilda har ÄNTLIGEN! tagit sig i kragen och städat sitt rum!



Dock orkade jag inte rensa garderoben också, för till det krävs inspiration om man ska rensa ur gammalt för allt nytt fint höstligt man snart kommer inhandla!
Så garderoben får vänta tills onsdag! om inte en vecka till kanske, får se...men helst ska de göras på onsdag!

Gårdagen var helt perfekt!
Först åkte jag och Martin till hans kära mor och firade honom med god mat och tårta!
Sen när det va slut på kalaset åkte vi in till Örebro. Vi åt mat på Hellas, en grekiskt restaurang(supergott!) sen efter det stod vi en stund på STortorget och lyssnade på gratiskonsert, fast vi hörde inte så mycket, för de skulle precis byta artist, hehe..
.







Efter det så gick vi på bio, Batman- The dark knight! Grymt bra!
sen var det dags för sängen och sussa!
Martin fick ett superfint tjockt silverarmband av mig, så fick han även kryddor, gryt vante+lapp och "dinner and movie". Så han va så nöjd och glad så! Det är det bästa när man ger bort pressenter, att dom uppskattas och gör personen ifråga glad! I love!



Nu tycker jag att jag förtjänar en filmkväll i min ensamhet, efter dagens storstädning...det blir nog Grease, va suuuuperlängesen jag såg den, och den är ju så bra! Men egentligen tycker jag 2:an är snäppet bättre, but that just me!



Imorgon blir det jobba igen. Äntligen ska jag få åka mitt älskade x40! Ser fram emot morgondagen! Ska även ha "möte" med min produktionsledare...vi ska se hur jag trivs, vad jag gör bra och vad som kan förbättras..så lte smånervös, för i veckan bestämmer dom vilka som ska få va kvar...Och NI vet ju vem Ni håller tummarna för hoppas jag! MIG såklart!!!


Hoppas helgen varit bra, min har varit toppen!

Trevlig start på den nya veckan, önskar jag er alla!!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0