Askersunds marken!

Just nu sitter jag hemma hos Martin och äter godis, borede äta lite frulla egentligen, men det ska jag göra strax...
Sen blir det duschen och efter det blir det marken! Om jag ska ha marknadsgodis!!! Mummmms!
Så ska jag försöka ta tag i garderoben och tvätta lite...

Va på h&m igår och hängde undan en jacka+sjal tills imorgon, för imorn är det clubdag med 10% på allt!!! Ska in innan jobbet, and shop til I drop!


I helgen kanske det blir kräftskiva, jkag som älskar kräftor! Eller absolut inte! Det blir korvgrillining för mig! Men skoj med lite partaj!


Ha en bra dag! Nus ka jag äta frullla, sen...hello marknadsnogat! Jammie!


<3mme


psst..hade den skummaste drömmen inatt, vaknade och kände mig lurat...läskigt! Var det fullmåne ute kanske??hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0