2 saker

Ont i ryggen, men det har jag bot mot imorn...ska bli masserad av "hula", det ni!

Sitter i Stockholm som vanligt på rast...Ska ge mig iväg till H&M trend tänkte jag och leta efter en klänning som jag suktar efter...den ska va svart i botten med färg"stänk"...hoppas jag hittar den! Och om jag väl hittar den vill jag att den ska sitta perfekt!

Har funderat på att göra om min "design" på min blogg...får se hur de går...kommer knappt ihåg hur jag gjorde den så den ser ut som nu...Får ta mig tid nån dag...

Nä, nu är jag hungrig(som vanligt) så jag ska hitta något smarrigt!

Ett citat från en kär arbetskollega Kjell Halling(finns kanske fler som sagt det, men han sa det så skönt, haha)
"Du Mathilda, det finns 2 saker man vet här i världen...man föds och man dör. Sen kan man ha otur, eller lite tur, eller ha massor med tur emellan...och det är liksom bara bonus"

Och tiden där emellan vill jag ha massor med tur och bonus, har bestämt mig för det!

Good luck with the partyblåsa, hehe!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0