1 månad till

Skrev kontrakt för september igår..får veta om några veckor om jag kan få jobba kvar ännu längre, vill ju verkligen det!!! Så just nu lever jag på det rosa molnet...

Gotland var toppen! Träffade lilla Karin, så kul och se henne efter 1 års tid! Mycket roligt! Vi ska styra upp en natt i Örebro med Ida tänkte vi..så om ni läser detta Ida och Karin så är jag ledig jämna helger. Så slå mig en plingeling!

Tyvärr var det inte så soligt när jag var på Gotland så det blev inget sol och bad, men det var okej ändå...fick tid att lära känna min bror Marcus tjej Camilla...Hur go som helst! Sen målade jag lite och hade det lugnt och skönt.

Back at work, har dock hur slappt som helst denna vecka och nästa...så känns riktigt gott!

Ledsen för att jag inte träffat mina underbara flickor! Får vi fixa till snarast! Saknar Er!

Nu, mina damer och herrar, har jag tänkt mig att ut och springa!(Kors i taket!) Ska se hur illa jag ligger till med min träning, som inte har existerat på ½år...Så ska ge mig på Coopers löptest, som går ut på att springa så långt som möjligt på 12min...Mitt mål är att springa mellan1½-2km, men vi får se hur de blir..kanske blir kortare eller längre...Måste börja träna nu, detta funkar inte längre!Speciellt inte när man äter ute varje dag på jobbet...får se till och fixa lite matlådor så blir nog mage och ekonomi gladare! Men de är ju inte McD mat jag äter, lite smartare än så är jag!

Önska mig lycka till, och håll tummarna för att jag inte svimmar av utmattning, haha!

Må gott! ska försöka prenta ner fler meningar i fortsättningen!

<3mme


Kommentarer
Postat av: Ida

Jämna helger.. Okej, jag hör av mig när det vankas något trevligt här istan då :D

2008-08-19 @ 21:05:34
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0