wake up! it's a beautiful day!

Har sovit riktigt gott inatt..bara positiva saker runt om mig just nu, känns så skönt..dock blir man lite smårädd för att något negativt kommer hända när allt är så bra..men den tanken viftar jag bort...Nu ska jag NJUTA av att allt är en dans på rosor och för en gångs skull så är taggarna borta!

Solen skiner ute och livet leker! Kan man må bättre än så här? Det spelar de ingen roll om man kan, för jag är lycklig! Dom där rosa molnen är tillbaka, det var längesen de tittade förbi..
Det hörs ett namn över vitklädda landskap
Det hörs en röst som är saknad
Det bultar till i ett flämtande hjärta
Det piper till i telefon
Det är visst nån som är tillbaka

Inte varmt men nästan vår
Ingen lösning men ett spår
Inga planer men ett steg
Inte där än men på väg

image46
Lev livet!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0