Tisdagfemtondeapriltvåtusenåtta

Sitter på Turistbyrån och har det lite långt..Hade nyss lunch, men den var bara 30min kort så det var bara att äta..skulle viljat tagit mig en mjukglass och satt mig nere i hamnen och njutit av solen! Men det kanske jag kan göra efter jobbet? Hm, får se, annars har jag ju chansen imorgon om jag snabbar mig lite med maten så kanske jag hinner...bara det inte regnar då..
   Men är ju jättesugen på en just nu, får väl begärska mig och tänka på någonting annat...

I eftermiddag ska förhoppningsvis min kära bror Mathias hjälpa mig med att fixa högtalarna i min lilla pärla...så att jag kan lyssna på musik...de var nått vajsing med kablarna, därför den inte funkar..men han är duktig så han fixar nog det åt mig...

Imorn blir det att jobba här igen som sagt, sen på kvällen ska jag vara med scouterna på Borgmästareholmen och titta på olika träslag+grilla och fika, träden kan jag va utan med alltid mysigt med föda i naturen...som sagt, hoppas att det inte regnar imorn!!

Ha en härlig dag!
<3mme

Kommentarer
Postat av: J&N

Hej, absolut kirrar vi en klänning åt dig innan den 10 maj! maila oss på [email protected] med ditt mått runt bysten, vilken färg du vill ha på klänningen, knapparna och rosetten :)!

tack för din kommentar

2008-04-16 @ 13:35:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0