m y . l o v e

J A G . Ä L S K A R . D I G . M A R T I N < 3
image56
önskar att jag fick va med dig varje dag...då skulle jag aldrig behöva vara ensam och jag skulle aldrig behöva bli förvirrad
det är du som gör min dag, varför ska de va så komplicerat att få va i din närhet varje dag? vill ju att du och jag är för evigt! och det ska ja se till så att det blir...för det står skrivet i stjärnorna, det vet jag.
kom till mig och vi behöver inte tänka på allt annat, bara vi två som håller om varandra och känner kärleken!
jag saknar dig min älskade...2 dar tills vi ses är alldeles för långt, ska försöka göra det till 1 dag...
vill inte bara höra din röst, vill ju känna dina andetag när du säger orden till mig, inte bara genom telefon, på riktigt!

D U . G Ö R . M I G . S T A R K
D U . G Ö R . M I G . HEL

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0