Förbjud fotboll på TV på vardagar!!!

Vad gör man när man hatar att se fotboll på TV och ens pojkvän älskar det?

Jag satte med vid datorn men är klar nu efter ca 30min...varför plågas man av fotbollsmatcher på en vardagkväll??

Jaja..Utbildningen har börjat väldigt bra!Super nmöjd än så länge! Kundpsykologin igår var kanon! Idag har vi haft mycket om hur det är uppbyggt i Hallsberg och på em. hade vi Medarbetarskap..ganska intressant! Imorn kommer en man och pratar om hur det är att jobba "ombord"..ska bli kul! På fredag ska jag åka med en tågvärd och se hur en rutt kan se ut...Vi är uppdelade 2 och 2...jag kom med en jätte gullig tjej som heter Karin! Vår tågmästare som vi åker med heter Micke Ridderström tror jag..Det blir nog kanon! Vi börjar 04.34, och slutar strax innan 14...så det blir lite segt att gå upp så´tidigt men det är bra att vänja sig på en gång med konstiga tider! hellre en tidig än en sen! För tänk en Fredagkväll vid 22tiden, upp till Stockholm, de är nog egentligen ingen höjdare?

Som sagt! Har det toppen på utbildningen!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0