Mot sängen...

Efter en dag som inte alls blev som jag planerat är jag ganska trött...
Igår jobbade jag från 17 till 01.15, ganska seeeegt! Därför sov jag idag, väldigt länge (ingen väckte mig, tjohoo!) och när man sover länge på dan, till 12, så är man lite små seg...efter 2h i vaket tillstånd ringer Tom från Aspa...
En dag som jag hade planerat att städa, tvätta- medan jag väntade på att Martin skulle sluta och sedan åka och umgås med honom, förvanlades på 5röda till en jobbkväll...så kan de gå när man vart arbetslös i drygt 2 månader och verkligen behöver pengar...

Önskar så att jag var hos Martin och hade det mysigt istället för att sitta på en stol, som ger träsmak efter 3sek, vänta på att man ska varva ner efter allt springande med tallrikar, glas och Gud vet vad...och dessutom hitta datorn påslagen med en lapp från mamma, "snälla stäng av den, kommer inte ihåg hur man gör", när jag visade henne igår, när jag kom hem hur sen som helst, hur man stänger av den..och då passar jag på att ta dagens citat:
"Det är svårt att lära gamla hundar att sitta, men det är inte omöjligt"

Nu, ska jag tvätta av mig sminket, borsta tänderna och däcka i min säng...Godnatt gottfolk!

<3mme

psst! efter ett kvällspass på aspa...trött och oerhört glad att snart få krypa till kojs! ;)
image5

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det går bra på jobbet =)

Kramar

2007-11-18 @ 22:05:35
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0