Deras förlust

Idag hade jag faktist tänkt att skriva lite om hur roligt det är att se på folk när dom tar i tills dom spricker på gymmet.
Men det ämnet får jag ta en annan dag, för jag har andra tankar nu, tyvärr...

Ringde till Branäs på lunchen, får till svar "som det ser ut just nu är inte du en av dom som vi väljer mellan, så just nu ser det ut som ett Nej" Dom kan ta sig i brasan! De är deras förlust, men de förstår dom väl inte...
Så nu blir det plan b, som inte är fy skam det heller.

Håller på att fixa så att jag kan åka som aupair till USA. Pratar med en familj som är finsk men pratar svenska. De bor i norra Phoenix och har 2 pojkar, på 2 och 4år. De verkar jättetrevliga så jag hoppas dom väljer mig!
Nu lägger jag allt krut för att forska om visum, försäkringar och allt som behövs att planeras, för om denna familjen inte väljer mig, så ska jag leta tills jag hittar en annan familj som jag kan tänka mig att vara hos.

Försöker att se framåt nu. Bara jobbigt att få ett nej, när man vill något så otroligt mycket!

Ikväll ska jag bowla med min pojkvän Martin, min bror Mathias och hans flickvän Johanna. Det ska bli kul! Först Tacco hemma hos brorsan:D Hoppas dom kan peppa mig nu!!

Citat för idag har ni ovan, de svider i bröstet och klumpen i halsen är fortfarande kvar...

Må gott och ta hand om er!

<3 mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0