Aupair

Igår pratade jag med familjen från Phoenix på telefon. I torsdags pratade jag med en familj från England. Nu ska man välja vem man vill vara hos. De är båda jättetrevliga! Jag vet inte vem jag vill till. Känns som jag får välja mellan USA och Storbritannien istället för mellan familjerna. Inte visste jag att det skulle vara så svårt att välja familj. Ska fundera denna vecka och sen måste jag bestämma mig.
   Båda vill att jag börjar i januari. Båda har två barn. Båda kvinnorna talar svenska medan de båda männen talar engelska. Båda är hur trevliga som helst. Jag skulle trivas hos båda. HJÄLP!! Vilken familj ska jag ta? Ska jag leta efter fler familjer så jag har fler alternativ eller blir det krongligare då?

"I need you like a heart needs a beat, but that's nothing new" Apologize-Timbaland feat. OneRepublic

<3 mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0