Julhandla

Jag har snart fixat alla paketen och nu ska jag ut en sista sväng i Örebro för lite shopping..
Är dunderförkyld och tokvarm, men inge kul att bara sitta hemma i Martins lägenhet medan han jobbar..
Eventuellt blir det att träffa gamlaIda på stan för en fika...ska iaf handla paket åt min kusin kajsa som önskar sig en blockflöjtsborste(ja ni, hon är lite "vuxnare" än andra 8åringar..) sedan ska jag kolla lite på paket åt mor..pappsen får mina bröder fixa så är jag med och betalar, för dom vet vad han vill ha...verktyg och sånt är jag inte så haj på...
Mickes paket är kvar, Petras fixade jag nyss...sedan är det farmor kvar, får bli en blonmma eller något sådant...det får mor hjälpa mig med...

Ja Martin, Mathias, Marcus och Villes paket är klara..helt underbart att allt snart är fixat! Brukar aldrig vara färdig så här långt innan jul...


Imorn blir det julstäd...Tor-Lör är det jobb och söndag blir det att umgås med familj och pojkvän!

Trevlig jul"stress"

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0