Jobba hela dagen

Japp, då har man varit på Aspa i 1½h redan och min dag har ju knappt börjat...
Började 12 idag, helt otroligt...när jag kom hit kändes det som jag nyss hade åkt här ifrån.
Men det blir ju pengar och så jobbigt är det inte att bara sitta still, dricka en kopp te och småprata till och från med gästerna... Senare blir det full fart, från 16 tiden, så det är ganska skönt att slappjobba ett tag innan.

Har ont i käken på högra sidan, fick gå till tandläkaren igår och kolla vad det vra...självklart visdomständer som trycker på från både övre och nedre käken på högra sidan..jätteskönt, eller kanske inte...Känns som jag har fått en redig käftsmäll men så är det bara tänderna som gör uppror...

Nästa helg ska jag inte jobba...första helgen ledig på 1mån, skönt! Men jag ska jobba dagen innan och efter julafton (23 och 25) men då är det dubbelt betalt så man kan ju offra sig...så länge jag slipper jobba julafton, den är helig!

"Vad jollrar du om, börjar du få mjölktänder"
Min brors arbetskamrat kan tydligen säga så ibland när han inte håller med om någonting, haha

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0