Basket

Ja, jag har insett så här några år i efterhand att det vara ett dumt misstag att ge upp min då älskade basket...jag gav upp pga att tränaren var helt "sjuk"...när de senare fick en annan tränare, hade jag inte en tanke på att börja igen, hur många som än tjatade på mig...

Såhär i efterhand så saknar jag basketen. Jag kan längta så oerhört mycket till att få springa där med bollen, göra en lay-up och ett mål, att bara få dribbla runt och svettas en stund. 
   Alla gör vi misstag, och förhoppningsvis lär vi oss någonting av dom...Mitt misstag har gjort så att jag aldrig mer ska låta någon sätta sig över mig och säga att jag är värdelös...



"Ni spelar som yra hönor! Det märks inte att ni har tränat i över 3 år vissa av er!"
Baskettränarens ord till oss, när vi inte var tillräckligt bra enligt honom...vi var max 12 år...Han kan ta sig nån stans!

Ha en trevlig helg! Idolfinal ikväll, har inte följt det så mycket men Amanda har jag tyckt om...Marie sjunger bra...Marie vinner ikväll men jag håller ändå på Amanda!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0